Thursday, October 30, 2014

Masa terus berlari


Subhanallah.
Lama sangat dah tak buka blog.
Dan lama sangat dah tak menulis.

Baru sedar, kali terakhir saya update blog ialah Disember 2011.
Sekarang dah October 2014.
Hampir 3 tahun yang lalu??
Cepatnya masa berlalu...
Atau saya sebenarnya yang masih terleka?
Astaghfirullah.

Banyaknya kenangan yang tak tercatat.
Moga kenangan-kenangan tersebut sentiasa tersemat indah dalam lipatan hati saya.

Saya dah di semester akhir pengajian.
Lagi 2 bulan nak habis.
Insya Allah.
Doakan saya yer semua :)
Moga saya berjaya di dunia dan di akhirat.
Untuk kalian juga hendaknya.
Ameen.

"Demi masa.
Sungguh, manusia berada dalam kerugian,
Kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan kebajikan serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran,"
(Al-'Asr:1-3)


No comments:

Post a Comment